Bezorging & Verzending
Onze visproducten worden, nadat u uw bestelling heeft geplaatst en afgerekend, binnen 24 uur bezorgd. Wanneer u uw bestelling voor 23.59 uur plaatst, kunt u hem de volgende werkdag al in huis verwachten. Uw bestelde vis wordt gekoeld verpakt met meerdere koelelementen in een stevige tempexbox. Dit zorgt ervoor dat de vis het gehele verzendtraject super koud en vers blijft.
Wij garanderen u dat uw pakket koel en vers bezorgd wordt.
De verzending gaat via 'Trunkrs'. Dit gebeurt samen met onze partner Halalvlees-online. U dient er wel voor te zorgen dat het pakket ten alle tijden in ontvangst kan worden genomen, omdat anders de kans bestaat dat het pakket teruggestuurd wordt en dit is niet goed voor de verse vis.
U kunt er ook voor kiezen om  de vis  te bestellen voor een bepaalde datum.

Tevens  is het mogelijk om de bestelling zelf op te komen halen op de Zoutketen 49/51 te Enkhuizen. Dit kunt u bij het plaatsen van de bestelling aanvinken.  

Track & Trace Code
Na het plaatsen van uw bestelling kunt u de status hiervan bijhouden via de e-mails die wij sturen. De eerste fase is ‘wordt verpakt’ en vervolgens krijgt u een status update met ‘verzonden’ waarna de track & trace code volgt.
Met deze code kunt u via de 'Trunkrs' link die u zult ontvangen uw pakket traceren. Zo krijgt u een gerichte indicatie wanneer u de bestelling kunt verwachten.

Dagen van bezorging
Besteld u voor 23.59 uur, wordt uw bestelling de volgende werkdag afgeleverd. Besteld u na 23.59 uur, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verwerkt &  verzonden. Dat betekent dat de dag van bezorging één dag later zal zijn. Het is echter aan te raden, dat wanneer u de vis in het weekend wil gebruiken, deze al op donderdag te bestellen en op vrijdag af te laten leveren.
Wanneer u op Donderdag na 23.59 uur besteld, zijn wij genoodzaakt de bestelling pas de maandag daarna te verwerken en zult u deze  bestelling dus dinsdag in ontvangst kunnen nemen.

De bezorgingen van Trunkrs gebeuren 's avonds tussen 17.00 en 22.00. 


Plaatst u een bestelling van €50,- of meer,  dan vergoeden wij de verzendkosten.
Mocht u klachten hebben over uw bestelling, dienen wij die direct na ontvangst te horen, zodat we een passende oplossing kunnen vinden.


Bij grote afnames is het raadzaam om eerst even contact  met ons op te nemen via telefoon of e-mail.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies